نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • مستوى القراءة
      مستوى القراءة
      امسح الكل
      مستوى القراءة
  • نوع المحتوى
      نوع المحتوى
      امسح الكل
      نوع المحتوى
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
      المزيد من المرشحات
      امسح الكل
      المزيد من المرشحات
      نوع العنصر
    • لديه النص الكامل
    • الموضوع
    • الناشر
    • المصدر
    • المُهدي
    • اللغة
    • مكان النشر
    • المؤلفين
    • الموقع
2 نتائج ل "Barry, Peter, 1947- author"
صنف حسب:
Reading poetry
Peter Barry illustrates the key elements of poetry at work, covering many different kinds of verse, from traditional forms to innovative versions of the art, such as 'concrete' poetry, minimalism and word-free poems. The emphasis is on meanings rather than words, looking beyond technical devices like alliteration and assonance so that poems are understood as dynamic structures creating specific ends and effects.
Reading poetry
Witty, direct and articulate, Peter Barry illustrates the key elements of poetry at work, covering many different kinds of verse, from traditional forms to innovative versions of the art, such as 'concrete' poetry, minimalism and word-free poems. The emphasis is on meanings rather than words, looking beyond technical devices like alliteration and assonance so that poems are understood as dynamic structures creating specific ends and effects. The three sections cover progressively expanding areas - 'Reading the lines' deals with such basics as imagery, diction and metre; 'Reading between the lines' concerns broader matters, such as poetry and context, and the reading of sequences of poems, while 'Reading beyond the lines' looks at 'theorised' readings and the 'textual genesis' of poems from manuscript to print. Reading poetry is for students, lecturers and teachers looking for new ways of discussing poetry, and all those seriously interested in poetry, whether as readers or writers.